maandag 25 juni 2012

Jammer dan!

Een aantal trouwe volgers weten dat ik aan het begin van het jaar begonnen ben met een glutenvrij dieet. Niet omdat ik ze niet lust, maar omdat ik er niet tegen kan. Ik had me voor genomen om het een half jaar te testen. Gaat het niet beter met me in juli dan stop ik er weer gewoon mee...dacht ik.
Ik het begin had ik best veel last van mijn buik en had ik moeite met het wennen aan het eten. want dat verschilt erg veel van gewoon eten. Dat laatst wordt wel minder. Ik heb me zelf er overheen gezet want het helpt niets als je verdrietig blijft. Soms valt het me soms niet. Jammer.
Wat nu echt jammer is dat ik niet meer terug kan.. Op de verjaardag van mijn man heb ik ongewild gluten gegeten en daar heb ik een week lang last van gehad. Misselijk, buikpijn, en de rest mogen jullie zelf invullen. Toen dacht ik, ach, het zou ook een virusje kunnen zijn waar ik last van heb. Maar helaas afgelopen zaterdag toen ik de appeltaart voor mijn dochter had aan gesneden en er wat taart aan vingers bleef zitten heb ik dat van mijn vingers afgelikt. Dom natuurlijk. Gisteren ochtend werd ik wakker met buik pijn en ik ben de hele dag misselijk geweest. Dus ophouden met het dieet is geen optie meer. Jammer!

Dus gaan wij opvakantie met een auto vol glutenvrije producten en nu niet meer alleen voor zoon lief, maar ook voor mama! Jammer!




4 opmerkingen:

  1. Ik snap wat je bedoelt ... ik heb ook vele beperkingen qua eten ... en als ik mezelf een keer laat gaan merk ik dat ook gelijk ...

    Groetsssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat rot dat je 2 keer zo ziek was! En voorheen kon je er dus veel beter tegen? Ik weet van ons nichtje hoe voorzichtig je moet zijn, zij heeft ook altijd eigen bestek en eigen bordjes. Hopelijk is het toch een beeje te doen! Fijne vakantie, waar gaat de reis naartoe?
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat ik een berichjte van je ontvang vanaf je vakantieadres! En fijn dat jullie het naar je zin hebben! Ik zal doorgeven dat je ook in mijn boekje wilt schrijven, helemaal leuk!! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    Ik zag je berichtje staan bij Keetje van Lien, die ik al langere tijd volg, en omdat je iets over Porto Vecchio op Corsica had geschreven, was mijn aandacht op jouw blog gericht... Ik ben namelijk dol op Corsica en er nu twee keer geweest, maar al bij de eerste keer "smoor" geworden!! Ik ben benieuwd hoe het jouw/jullie is bevallen en wat je van het eiland vond? Het heeft natuurlijk helemaal niks met knutselen te maken, maar dat moet je mij maar vergeven...hihii...
    Ik heb zelf ook een blog met allerlei knutseldingetjes hoor, want ook dat vind ik heerlijk en doe ik heel veel, maar het woordje Corsica had mijn aandacht...
    Hartelijke groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.