woensdag 1 juni 2016

Ritstasje Lalieboe DIY


Ik ben een eigenwijs type dat graag dingen zelf uitzoekt en maakt, 
als ik een patroon in handen heb is het heel lastig voor me om dat klakkeloos te volgen... 
(vind vaak dat het op een andere manier beter of sneller gaat, wat dan niet zo is natuurlijk...)
Dat geeft wel eens problemen moet ik zeggen...
Maar soms komt er ook wat moois te voorschijn!
 Een poosje geleden maakte ik een ritstasje dat een mooi maatje 
heeft om als etui of toilettasje te dienen. 
Ik gebruikte biaisband eens op een andere manier, namelijk langs de rits als sierbandje. 
Het tasje is gebogen aan de bovenkant dat ook weer een uitdaging was.
 Maar als ik een plaatje in mijn hoofd heb dan moet er ook uit komen.. 
Dit is het eindresultaat 



Best goed gelukt toch?
Toen bedacht ik dat het wel een leuk tasje is om te delen.
Dus maakte ik er nog een en schreef ik hem uit.
klik hier voor het  Patroon
En hier voor de werkbeschrijving




De stoffen die ik gebruikte zijn te koop in mijn winkeltje


Ik vind het heel leuk als je het tasje gaat maken, 
maar niet als je het op grote schaal gaat verkopen.


2 opmerkingen:

  1. Ik vind het knap! Dat kan ik niet. Je naait het ook zo netjes. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tof zakske :-) hou k wel van dus k ga hem zeker ne keer uitproberen!
    super bedankt voor t patroontje :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.