dinsdag 24 maart 2015

Mijn tas! Dacht ik...

Een poosje geleden kocht ik het boek :"Mijn Tas"


Een leuk boek waarin een aantal tassen beschreven staat met patronen. 
Ik maakte de Wiske 1 en de Wiske 2 

Ik begon met de laatst genoemde dit is een soort weekend tas.  
Hij werd gelijk in beslag genomen door onze jongste en is nu in gebruik als knuffel transport.



Ik gebruikte Coquelicot vert en denim  voor de buitenkant
en voerde de tas met Rigato azuur.


De Wiske 1 gebruik ik lekker zelf en werd een brei en haak tas.
Ik ben begonnen met breien en haken.
( dat haken is echt een wonder! breien kon ik al)
Maar dat heb ik net iets te fanatiek gedaan, en 
nu heb ik een slijmbeurs ontsteking in mijn duim....
Daar baal ik wel van hoor, ik was net zo lekker op gang...
gelukkig kan ik nog wel achter de naai machine en heb ik nog meer mooie dingen gemaakt.
maar daar over later meer!!




Hier is de gehele buiten kant van Denim. 
de hengsels voering en het paspel band zijn weer van Coqeulicot vert.

Het garen van het vestje (to be) op de pennen heb speciaal uitgezocht bij deze stof.

Het past heel mooi bij elkaar. Van de stof maak ik een broekje als het zo ver is.
Maar eerst weer kunnen breien...

1 opmerking:

  1. Lijkt mij ook zo'n leuk boek...ga hem maar eens voor mijn verjaardag vragen denk ik.
    Maar ik moet eerst nog een jurkje naaien ;-)

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.