woensdag 4 maart 2015

Daar gaan we weer!! Dat gaat naar Den Bosch toe, zoete lieve Gerritje....



Vanavond rijden we naar Den Bosch. 
Naar de Handwerk en Hobby dagen in de Brabanthallen
Het is dan 3 weken geleden dat we naar Zwolle gingen. 
Maar het lijkt wel als of het gisteren was!! 
Wat hebben wij (de vrijwilligers die gezellig mee gingen en ik ) een leuke beurs gehad. 
Er kwamen klanten speciaal voor Keetje naar de beurs! Dat was natuurlijk super leuk. 
Ook heb ik een hoop  nieuwe contacten gemaakt en bloggers ontmoet. Zondag leek het wel een thee kransje voor de kraam zo gezellig was het! Petra was er van by Petra wat een gezelligheid. Ook Ellen  kwam even langs. Met Janneke ( van Jipbyjan) had ik nog niet eerder kennis gemaakt en ik wist ook eerlijk gezegd niet dat zij aan mijn kraam stond toen ze er was, maar ik ga je niet snel vergeten hoor Janneke het was zeer prettig kennis met je te maken... En ik heb ook kennis gemaakt met Claire zij was haar nieuwste boekje aan het signeren en kwam even buurten.... Ook dat was meer dan gezellig!! Al met al een succes..




Tussendoor hebben we nog een hele mooie witte week beleefd. 
Samen met ons gezin en vrienden zijn we naar Tsjechië
 geweest en hebben daar de lange latten onder gebonden. 
Super sneeuw en super weer!! 




Nu gaan we naar Den Bosch.
 Alles is weer ingepakt de lijsten weer uitgeprint. En ik heb er weer een hoop zin in. 
Ik hoop dat er wat Belgische klanten de grens oversteken en eens live komen kennis maken.
 Morgen gaat Stephanie mee dan kan ook alleen maar gezellig zijn.
 En ik hoop ook veel van jullie te zien....
Als je er bent zeg het dan even !! Dat vind ik heel erg leuk.
hopelijk tot morgen of anders vrijdag of zaterdag!

groetjes



2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige fleurige stofjes! Succes de komende dagen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat je net zo'n gezellige beurs hebt als in Zwolle! Heel veel succes en plezier gewenst!!!
    x Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.