maandag 10 november 2014

Couveuse dekentjes

De allerliefste kleuter juf van mijn jongste dochter beviel
 niet lang geleden veel te vroeg van twee hele kleine jongetjes. 
Ze had net voor die tijd een boxkleed bij mij besteld. 
Het laatste stuk kabouter stof werd een kleed voor een tweeling! 
 Nu is het op, dat vind ik wel jammer want het is zo'n leuk stofje...  
Ik weet niet eens meer zeker waar ik het toen gekocht heb.
 Maar ja, een duo kleed moest het worden.En dat is dan ook gelukt! 

Helaas waren de jongetjes nog veel te klein om het zelf te kunnen en 
verbleven ze een poos in de couveuse.
Ik vond het leuk iets te maken waar ze nu al wat aan hebben. 
Dus maakte ik van tricot twee dekentjes en twee mutsjes.
Nu liggen ze inmiddels in een wiegje maar nog wel in het ziekenhuis.
Maar ze liggen onder een gezellig dekentje met hun eigen naam er op
 en hebben een lekker warm mutsje op.
















1 opmerking:

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.