dinsdag 11 september 2012

En weer lekker aan de slag.




Deze uilen maakte ik voor mijn moeder, die er een als kraam cadeau wilde geven. Ze mocht kiezen, het werd die met de roze ondergrond. De achterkant is van witte fleece en op de voorkant heb ik de naam van het kindje geflocked. De andere is voor in mijn web winkel die nu toch echt eens gestart moet worden.... Hij is nog niet gevuld zodat daar ook eventueel een naam op geflocked  kan worden.




Morgen ga ik samen met mijn vriendin naar het stoffen spektakel in Veenendaal. Op zoek naar nieuwe voorraden (ik heb namelijk helemaal niets meer ..... )en ik hoop thuis te komen met stof van Petit Pan. Die vind ik zo leuk. En ook wat ruitjes, bloemetjes, stipjes, retro enz. Meestal kom ik thuis met van alles en kom dan tot de conclusie dat ik dat wat ik wilde gaan halen vergeten ben.Omdat er zoveel is dat ik het overzicht totaal verlies. Dus maak ik vandaag een lijstje . Zodat ik als ik die 110 kramen met stof zie, heerlijk de weg kwijt kan raken, maar aan het eind van de dag ook dat heb wat ik wilde hebben!!

Vandaag ga ik nog aan de gang met facturen maken, algemene voorwaarden bepalen een fournituren groot handel vinden en ik hoop nog even in de keet spelen. Fijne dag allemaal, en misschien tot morgen als ik mijn stofjes show!!






3 opmerkingen:

  1. Lief die uiltjes, mooi gemaakt! Hier ligt nog steeds je mooie stofje voor het rugzakje. het gaat er echt van komen, maar ik moet er even de tijd voor vinden...Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is het mooie van stof, als je het laat liggen wordt het alleen maar meer !! Rustig aan, ik zou het leuk vinden als je het laat weten als je hem af hebt !!

      Verwijderen
  2. Wat een lieve Uilen! Heb jij ook nog geen post van me ontvangen? Ik heb ze vorige week zondag in de brievenbus gedaan en de andere PiF-kandidate heeft ook nog niets ontvangen :( Ik ben bang dat er iets mis ging met meneer de postbode... Moet ik opnieuw aan de slag :( Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.