dinsdag 21 februari 2012

Lief, wat wil je voor je verjaardag?

Over een paar maanden hoop ik 40 jaar te worden, toen mijn lief me vroeg of ik een superdeluxe fotocamera zou willen krijgen was mijn antwoord geloof ik wel erg duidelijk. Nee, ik wil liever een pipowagen in de tuin. Ik ben al een poosje het net aan het afspeuren naar een opknappertje. Want wat mijn lief en ik goed kunnen is klussen. En wat is er nu leuker om een paar zater- en zondagen samen aan de slag te zijn.  Zondag vond ik hem, een stalen opknappetje van 5 bij 2,40 op marktplaats.









Wel jammer dat hij ongeveer in het lauwersmeer staat... Maar goed mijn lief vind het ook wel wat en omdat het vakantie is willen we de kinderen donderdag uitbesteden en samen even op en neer rijden. 192 kilometer ! (alleen heen )


Ik ben hem stiekum al aan het inrichten ! Een nieuw keuken blokje, de bedbank van mijn dochter er in, een werktafel en wat kasten voor al mijn vilt en stoffen! En alles zo wit mogelijk zodat de kussens en gordijnen mooi bont gekleurd kunnen worden. Heerlijk zo te kunnen dromen....

3 opmerkingen:

  1. Wow wow wow wat een geweldig gaaf kado, echt super leuk, helaas ons tuintje is maar klein ;-( ben heel nieuwsgierig naar hoe je hem gaat opfleuren succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik ben benieuwd hoe het gaat worden ,wat een leuk project ben je nieuwe volgster hoor gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk jij krijgt ook een Pipowagen! Ik heb de mijne nu zo'n drie jaar en het verveelt echt nooit! Als je het leuk vind kan ik je eens wat foto's sturen van hoe 'ie bij ons in de tuin werd gezet!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.