zondag 19 februari 2012

Give away


Ik broed al een tijdje op een leuke give away . Ik vind het namelijk lastig want ik wil eigenlijk niet dat mensen mij gaan volgen om wat te krijgen. Maar ik vind het wel erg leuk om wat weg te geven. Dus heb ik besloten om drie paketjes weg te geven. Een aan mijn eerste volger, een aan mijn trouwste lezer die altijd reageerd en ik ga er een verloten.  Maar wat ga ik weg geven.......wat is er nou leuker dan een vers (gestanst) bosje voorjaars bloemen. Ik geef drie paketjes weg om zelf te maken. Het enige wat er niet bij zit zijn de knoopjes. (die zijn helaas op ) De 3 bloemen zijn van echt wolvilt , en het lintje wat in de bloemen is genaaid is groen met een paddestoeltje erop.


Als je het leuk vind om het paketje door de brieven dus te zien glijden, laat dan hier  een reactie achter. En natuurlijk vind ik het erg leuk als je mij wil volgen. Op 1 Maart maak ik de winnaar bekent. Nu zijn er dus twee mensen die zonder iets te hoeven doen een bosje bloemen krijgen. En dat zijn Minimoek en sil . Willen jullie (als je het bosje wil hebben )  mij je adres mailen ? Dan stuur ik de bloemen op.

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.