maandag 9 januari 2012

Gezocht, pukkels om te pimpen,

Ik heb al een paar keer mensen zien lopen met een gepimpte pukkel. Een militaire canvas tas uit vroeger tijden. En het lijkt mij ontzettend leuk om er ook een te pimpen. Ik heb hier en daar het internet al afgezocht maar heb er nog geen een gevonden die niet te veel kost of die nog ongepimpt was.
Dus, als er lezers zijn die mij kunnen zeggen hoe ik aan een naturel pukkel kan komen hoor ik het graag ! Of als je er een hebt en je wilt hem gepimpt hebben kan ik het voor je doen.

1 opmerking:

  1. dag, je blog vond ik via "Besjes"; maar heb je voor je tas al gegoogled op 'Messenger Bag' zo heten de pukkels tegenwoordig volgens mij namelijk. Vriendelijke groet! Renée
    Estreachikitu.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.