maandag 8 juni 2015

T'is hier zwaar bewolkt. ( Met een gratis Patroontje)



Onze dochter houd na 3 jaar in het zelfde team gehockeyd te hebben er mee op.
Ze heeft er even geen zin meer in. 
Dat vinden wij (paps en mams) wel jammer maar je doet er niets aan.
We vonden het wel leuk om een aardigheidje uit te delen. 
En ik wilde graag wat restjes verwerken.
Ik tekende daarom een wolkje met een gezichtje erop. 
En na een proefnaaisel dat goed gekeurd werd door dochterlief ging het in productie.
We maakte er 14 in het totaal. Zij draaide de ogen en wangen uit met een snijmall. Ik naaide alles aan elkaar en zij vulde alles op. 
Nog even dicht naaien en tada.... 14 gezellige wolkjes waren klaar.
Zaterdag heeft ze ze uit gedeeld.
En de meiden waren er heel blij mee! 
En terwijl de dames aan het feesten waren heb ik een patroon en werkbeschrijving gemaakt. 
Dat is nu gratis te bestellen via mijn website





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.