vrijdag 5 april 2013

Slobber slabber

Een poosje geleden vroeg ik om test naaisters voor mijn slobber slabber patroon. Twee dames maakte mijn patroon,
 en ik kreeg een paar mooie foto's met commentaar terug.
Hier komen de foto's


Tololo maakte deze.

En Dorine maakte deze 


Na de nodige aanpassingen  aan het patroon, heb ik gisteren de D I Y
pakketjes aan mijn winkeltje toegevoegd.


Dus vanaf gisteren zijn deze 


te koop op mijn winkeltje.


Verder ben ik vanmorgen naar de markt geweest om wat kleuren boord stof te halen voor de slofjes zodat ik ook daarvoor de zelfmaakpakketjes online kan zetten.
 Ik heb snel  even een foto gemaakt toen de zon een heel klein beetje scheen,


 Mooie kleuren he?
Ik hoop dat ik ze volgende week in mijn winkeltje kan zetten.
Maar ik ben nogal druk komende week. 
Los van dat ik maandag weer een
 jaartje ouder 
wordt en er dus weer de nodige glutenvrije taarten gebakken 
moeten worden voor een feestje op zondag,
moet er ook weer ziek kindje verzorgt worden want ja,
 hier heeft de griep ook weer toegeslagen,
 en ik ben ook druk met mijn gastouderschap deze week.
Mee naar de gym, overblijven enz, 
(er zitten gewoon te weinig dagen in een week!)
Maar, ik ga het toch proberen!

Fijn weekend allemaal!





2 opmerkingen:

  1. leuke slabber, Petra en alvast gefeliciteerd en een gezellige dag morgen,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn Prachtigggg zag op facebook dat je morgen jarig bent, wens je een fijne dag. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.