vrijdag 8 maart 2013

slobber slab..

Mijn kleine gastmannetje wordt alweer groot en begint lekker te eten. 
En dan is het handig om ook wat slabben in huis te hebben. 
Nu ben ik er een van zelf maken en zelf verzinnen. Dus maakte ik deze slab met mouwen.
 Ik had er al een gemaakt maar daarbij had ik het biaisband niet goed afgewerkt en hij was te klein 

De tweede keer ging dat beter kijk maar:




Hij is wel erg groot. Dus hij kan er in groeien.
Ik ga er nog een naaien en dan vraag ik weer een Test panel.


Eerder vroeg ik al eens om zo'n panel en Minimoek naaide voor mij deze slofjes 



volgens mijn eigen patroon.
Wat zij ervan maakte zie je hier 
Ik heb nog niets van Marieke gehoord maar dat duurt ook niet zo lang meer hoop ik.
Als zij ook haar commentaar heeft gegeven, komen ze in mijn webshop.

Vanaf vandaag zijn alle stoffen die ik per meter verkoop ook als coupon te koop!
Je kan meer maken van een stuk stof van 50 x 75 centimeter dan van 25 x 150 centimeter dacht ik zo !
Ook nieuw in mijn winkeltje is dat je een proef stukje stof kan bestellen. 
Het enige wat je betaald is een postzegel ! 
Zo weet je hoe de stof voelt en eruit ziet voor je hem koopt.
Denk er aan nog een paar uur 10% Lente korting!


Fijn weekend allemaal!


















1 opmerking:

  1. Wat een leuke en praktische slab! Handig dat je je eigen testpanel hebt, haha. Oh ja, je brief, ik moet er nodig aan beginnen, het is ook zo druk! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.