zondag 27 januari 2013

Bestelling gedaan, we gaan naar Parijs...

Tja de keuze is gemaakt, mail gestuurd, mail terug is de helft van het bestelde er niet....


Dus opnieuw in de catalogus. En opnieuw een bestelling gedaan. Nu maar hopen dat het er is en dat we vrijdag naar Parijs kunnen!!!

En dan nu aan het werk met de webwinkel. Ik hoop 14 februari mijn vernieuwde winkeltje te openen. Met een leuke actie voor de eerste klanten!! Welke actie ga ik nog even over denken, maar het wordt leuk!


Onder tussen maakte ik nog even dit:


voor een vriendinnetje van mijn dochter (uiteraard met Petit Pan stof)





En ik verstuurde dit: 


Naar Hoorn.

4 opmerkingen:

  1. Het zijn wel hele mooie stofjes..............X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Petra,
    Wat kreeg ik een mooie brief van jou en een appeltje, hartstikke leuk!! Ik heb deze blogspost schijnbaar helemaal gemist? Je gaat naar Parijs om spullen voor je webshop te kopen, hoe 'wow' is dat? Is dat vandaag of volgende week vrijdag? Nou, hartstikke spannend! Veel plezier met shoppen, we horen het t.z.t. wel.
    Enne... briefje komt ook terug hoor :)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi ik ontdek net je blog, leuk! Ik ben nu heel benieuwd naar je winkeltje :) groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.