zaterdag 1 december 2012

Misschien iets te veel hooi op de vork.

Volgende week zaterdag is er de lokale winter markt en ik heb in een enthousiast moment geroepen dat ik mee zou doen. En ook voor de goedheiligman moet ik nog aan het werk. Zowel thuis als voor Keetje Knutsel. Zoveel te doen dat er  in mijn hoofd een soort chaos aan het ontstaan is.  Ik weet niet zo goed meer waar ik moet beginnen. Misschien moet ik eens een lijst gaan maken met wat ik nog doen moet . 
Ik ben alleen niet zo goed met lijstjes (en zij niet met mij)!
 Maar niet gevreesd ik ben goed in vlammen als het er op aan komt.... 
Maar voor nu aaarrrgggg.
Ook is het te koud om in de keet te werken, het kacheltje is een elektriciteit vreter en de kachel staat binnen ook te loeien , dus sleep ik alles naar binnen... Met een hoop zooi als gevolg binnen in huis.

Misschien snappen jullie nu dat het even stil is op mijn blog.
Nog een  weekje en dan ben ik er weer!!


3 opmerkingen:

  1. Dat heb ik nou ook, dat ik onrustig word van alle dingen die ik nog 'moet' doen en het zijn ook nog eens leuke dingen!! keep calm x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Take your time to be there in time en hou je hoofd koel. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte en denk je ook een beetje aan jezelf, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.