donderdag 8 november 2012

Mijn dag in foto's


Vandaag een druk dagje voorbereiding voor de 10e  
Hij begon met het ontvangen van mijn gastkindje en na het uitlaten van de hond zijn we naar mijn ouders gereden. De weg ernaar toe was prachtig, ondanks dat het leek alsof het avond werd, waren de bomen prachtig rood,geel en oranje.
Na een bakkie thee en een puur flesje warme melk heb ik de herfst cyclamen bij de buren van mijn ouders op gehaald, ben ik even bij de andere buurvrouw binnen gegaan omdat ze wat lappen en knopen voor had.
Daarna even langs de "glutenvrije"winkel voor pepernoten voor school.
Toen terug naar huis (weer door het prachtige bos)
Samen met de kindjes gegeten en weer een puur flesje warme melk. 
Ondertussen even snel opruimen terwijl mijn gastkindje heerlijk in de box ligt te spelen.
Dan weer in de auto op weg naar een tuincentrum om een kerstboom te scoren.... Helaas mevrouwtje, kom de 3e week van November maar weer terug... Dan maar twee kleine dennenboompjes.
En hup hup weer terug naar huis met een heerlijk slapend mannetje naast me. Thuis gekomen, de spullen uit geladen en met mijn kleine man in de wagen (nog steeds in Dromenland ) naar school.
Daar mijn twee jongste opgehaald en mijn andere gastkindje opgehaald. De glutenvrije pepernoten afgegeven , en even door naar de super voor met gluten ppnoten en dan thuis lekker snoepen. En ja weer een lekker puur warm flesje melk gaat zo naar binnen. Daarna lekker op de grond spelen met alle kindjes.
Ondertussen help ik met huiswerk engels van de oudste en maak ik een stoofpot voor het avodeten. Nadat het kleinne mannetje opgehaald is, mag de tv aan en wordt er een Barbie film gekeken .

poehh nu ik dit zit te typen  word ik er moe van...
Maar toch heb ik weer genoten van mijn gastkindjes ,ook van de luiers die in de zelfde frequentie kwamen als de flessen....HEERLIJK !!
Volgende week weer. 
Nu op naar het weekend en mijn winkeltje.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.