dinsdag 13 november 2012

Het is niet altijd leuk.

Dat bloggers niet gevrijwaard zijn van persoonlijk ongeluk ontdekte ik een poosje geleden toen de familie van een blog dat ik al heel lang volg een bericht plaatsten. Ze had een hersenbloeding gehad en kon voorlopig niet bloggen. De schik was groot en ook de hoop dat het mee zou vallen. De blogster is nu weer thuis aan het herstellen.

Ik sla net mijn pc open en lees het berichtje dat Else op haar blog achter liet.
En ben hier vreselijk geschokt en verdrietig over. Dit is iets dat niet te begrijpen is en hoopt dat het niemand overkomt. Als je wat voor Else zou willen betekenen in de zin van troost kan je het hier vinden
 Else ik wens jullie heel veel sterkte en snap dat je hoopt dat het niet waar is.



2 opmerkingen:

  1. Oh wat een afschuwelijk bericht, ik krijg er kippenvel van! Zo abrupt uit het leven gerukt, vrouw en kinderen achterlatend.. te erg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het gelezen wat vreselijk ... ik heb mijn steun betuigd ...

    Groetss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.