woensdag 9 mei 2012

Gym of zwem tas.

Ik was laatst bij het grote blauw met gele woonwarenhuis. Daar kwam ik een leuk stofje tegen. Het word gebruikt als tafelzeil maar je kan er een hoop andere leuke dingen mee maken! O.a deze tas,


 en omdat hij zo simpel is om te maken heb ik een nieuwe pagina toegevoegd en heb ik er een tutorial over gemaakt. de tas is water afstotend en te wassen op 40 graden. Het is goed te doen voor een beginner volgens mij. Maar lijkt het je toch te moeilijk kan je er ook een bij me kopen.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tas is het geworden, lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey een andere foto (met Pipowagen op de achtergrond!)_ Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja en ik daag je als beginnend naai ster uit mijn tutorial te proberen !! groetjes peet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.