vrijdag 23 december 2011

GYMTAS

Een poosje geleden zag ik op de site van Farbenmix een leuke tas staan,en ik dacht dat kan ik ook!! En zie hier het resultaat.

Hij word gebruikt als crosbag en mijn meisje is er super blij mee! De rits zit aan de achterkant (op de rug). Ik vind hem super omdat hij van katoen gemaakt is en in de was kan. Dus geen stinkende tas meer.




Voor de kerstmarkt hadden we er ook wat gemaakt. Ik heb er nog over, dus als er lezers zijn die ook zo´n super leuke tas willen stuur dan een berichtje.
De tasjes boven aan de foto zijn handwerktasjes van Nepalees wolvilt. Gemaakt om brei en of haak werkjes in te bewaren. Ze zijn ongeveer 30 bij 40 cm. Ik heb het model eens gezien op het freubelweb en er zelf een draai aan gegeven. Omdat het wolvilt is kunnen er niet al te zware spullen in maar een brei werk zeker wel.Er zit een ovale onderkant in dus als er wat inzit zal hij blijven staan.




Wat mij leuk lijkt is om workshops te geven, de tassen hier boven zijn tamelijk makkelijk te maken.Samen met kleine en grote meisjes. Ik ben nog aan het denken hoe ik dat voor elkaar kan gaan krijgen. Ook ben ik bezig met een website maar ook dat moet nog even wachten. Misschien zijn er nog mensen die tips hebben voor het starten van zoiets? Op de kerstmarkt hebben we een workshop gegeven en  ondanks de kou (5 graden ) was de tafel overvol en moest ik een keer naar huis om nieuwe spullen te halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.