dinsdag 11 oktober 2011

Trackteren

Van de zomer werdt mijn jongste 6 jaar en mocht op school trackteren. Bij de kleuters is het de gewoonte de klassen rond te gaan, maar ik was wat voor de juffen vergeten!
Dan maar snel wat in elkaar knutselen. Van een stukje stof een klein zakje genaaid en er met paarse inkt een vlinder stempel erop gezet.  Daarna heb ik de zakjes gevuld met lavendel bloemmetjes en dicht geknoopt met een paarslintje. Tussen het lintje heb ik wat vers geplukte lavendel gedaan. Ik was net op tijd klaar om het op school afteleveren. De stempels zijn gemaakt door Eline Pellinkhof. Het  zijn silicone stempels. Om ze goed te gebruiken heb je een hard blokje nodig. Ik gebruik gewoon het deksel van de stempel inkt.

1 opmerking:

  1. Hoi Petra, ben ik echt je eerste volger?? Wat leuk,ik blog zelf ook nog niet zo lang en ben af en toe ook nog flink aan het stoeien met Blogger.Heel veel succes en leuke tassen maak je,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
groetjes en tot schrijfs.